.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت 80 درصد مطالبات پزشکان بیمه سلامت مازندران
پرداخت 80 درصد مطالبات پزشکان بیمه سلامت مازندران

شمال نیوز : مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: 80 درصد مطالبات پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت استان پرداخت شد.

یحیی صالح طبری اظهار داشت: برابر دستورالعمل اجرایی به محض دریافت اسناد و بررسیهای اولیه و طبق مدت زمان تعیین شده در قانون ، این پرداختی صورت پذیرفت.

وی در خصوص داروخانه هایی که نسخه سطح یک این طرح را پیچیدند گفت: پرداختی آبان و آذرماه این داورخانه ها توسط بیمه در 48 ساعت آینده واریز خواهد شد.

صالح طبری با تأکید بر اینکه از نظر پرداخت به پزشکان مشکلی نداریم و اعتبارات سطح یک و دو پزشک خانواده در بانکها ذخیره است، ادامه داد: سالانه 140 تا 150 میلیارد تومان در مازندران در بخش بیمه سلامت هزینه می شود که با اجرای این طرح علاوه بر ساماندهی هزینه ها، رضایتمندی مردم از نظام و دولت افزایش می یابد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در خصوص پرداخت حق بیمه  به پزشکان بخش خصوصی اظهار داشت: این پزشکان مطالبات آبان و آذرماه خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود 150 هزار نفر در استان بدون هر نوع پوشش بیمه ای هستند، گفت: تفاهم نامه ای میان بیمه سلامت و کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران مبنی بر تحت پوشش بیمه قرار دادن افراد منعقد شد و در همین راستا تا کنون ۴۸ هزار نفر از این افراد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.